لوتوس شرق

شرکت تبلیغاتی . هدایای تبلیغاتی

لوتوس شرق

شرکت تبلیغاتی . هدایای تبلیغاتی

چاپ عکس روی تیشرت

تی شرت تبلیغاتی و چاپ و هدایای تبلیغاتی چاپ عکس روی تی شرت یه کار پرطرفدار، لذت بخش و اگر اهل کار باشید، پردرآمد به حساب میاد.

مثلا تا قبل، برای خود من همیشه مشکل بود که تی شرتی با طرح مناسب که البته اندازم هم باشه پیدا کنم. اما با روشی که در ادامه بهتون یاد میدم، دیگه این مشکل کاملا حل میشه و ازاین پس، به راحتی می تونید, تیشرت یقه گرد . طرح دلخواهتون رو روی تی شرت چاپ کنید.

طرح مورد نظرمون رو باید توی کاغذ پوستی درآریم. حالا برای این کار چند تا راه وجود داره.

اول اینکه طرح مورد نظر رو روی کاغذ معمولی بکشیم،,  بعد بزاریمش روی کاغذ پوسته و بِبُریمش.

دومین راه اینه که طرح رو مستقیما روی کاغذ پوستی کشیده (توصیه من: با اِتود)، سپس ببریم.

و سومین راه – که من هم پیشنهاد می کنم – اینه که طرح رو توی کامپیوتر ترسیم، سپس روی کاغذ پوستی پرینت بگیریم، که البته به یک دستگاه پرینتر و کمی مهارت در طراحی احتیاجه. اما نتیجه نهایی خیلی تمیز تر از آب در میاد.و شما میتونید به این شکل یه طرح ایده ال داشته باشید .

تی‌شرت‌های تبلیغاتی همانند بیلبوردهای سیاری هستند که پیام تبلیغاتی یا کمپین‌تان را به همه نشان می‌دهند. شرکت‌کنندگان حاضر در فعالیت کاری، کارمندان و کارکنان شرکت، تیم‌های ورزشی وکارکنان رستوران و تقریبا همه‌ی افراد این تی‌شرت‌های تبلیغاتی برای بخاطر سپردن سازمان و نهادتان استقبال می کنند. نام برندتان را با ارائه کردن تی‌شرت‌های لوگودار به هواداران و دوستانتان به عنوان هدیه به خوبی تبلیغ کنید، و مطمئن باشید که آنها برای تقاضای بیشتر محصوات و خدماتتان به شما مراجعه خواهند کرد.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 66578815-66578805 تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.