لوتوس شرق

شرکت تبلیغاتی . هدایای تبلیغاتی

لوتوس شرق

شرکت تبلیغاتی . هدایای تبلیغاتی

فروش انواع ست های مدیریتی

همان طور که از نام این محصول پیداست جهت مدیران و کارمندان ارشد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. ست مدیریتی می تواند از نوع ست مدیریتی چرم طبیعی ، ست مدیریتی مصنوعی ، ست مدیریتی فلزی ، ست مدیریتی چوبی و غیره باشد.ست های مدیریتی تبلیغاتی شامل چند هدیه تبلیغاتی در یک بسته است . تنوع این ست های تبلیغاتی بسیار زیاد می باشد ...



ست مدیریتی تبلیغاتی M151

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و سفارش محصول میتوانید با شماره‌ 66578805 - 66578815 تماس حاصل فرمایید.

دستگاه بخور معطر کننده هوا

دستگاه بخور سرد با پورت usb وسیله ای جدید و کارامد جهت استفاده در منازل ، محل کار می باشد به دلیل سایز کوچکی که دارد ، فضای بسیار کمی را اشغال می نماید. بخور سرد را میتوانید بهمراه رایحه های معطر کننده هوا استفاده نمائید و باعث مطبوع شدن محیط اطراف خود گردید

فروش انواع ساک های تبلیغاتی

در مرحله آخر انجام ساخت ساک دستی می باشد که در این مرحله مجموعه تبلیغاتی لوتوس شرق با داشتن کارگاه و پرسنل مجرب و متعهد کار ساخت ساک دستی را با دقت و سرعت فراوان انجام می دهد بعد از ساخت ساک دستی مرحله بسته بندی انجام میشود و محصول از چرخش تولید خارج شده و بار گیری میشود و راه خود را تا مقصد سفارش دهنده می پیمایید. همکاری با شما مشتریان گرامی باعث افتخار ماست و دلیل اعتبار ما شما مشتریان گرامی می باشید.

شایان ذکر می باشد علاوه بر موارد فوق که در بالا آمده تیم شرکت لوتوس شرق دارنده دستگاه های چاپ فلت بد با جوهر مخصوص UV برای تمامی سطوح مسطح  و حکاکی لیزر با تکنولوژی فایبر و با دقت میکرومتری بر روی انواع متریال همچون آینه ، چوب ، طلا ، چرم ، پلاستیک ، فوم ، و تمامی فلزات را دارا می باشد.

همچنین تیم طراحی لوتوس شرق آماده ارائه انواع طراحی ها از قبیل طراحی استند،بیلبورد،بنر،بروشور،کاتالوگ، پوستر،انواع بسته بندی و لیبل،اوراق اداری،آرم،جلد سی دی ،کتاب و سررسید و...می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و سفارش محصول میتوانید با شماره‌ 66578805 - 66578815 تماس حاصل فرمایید.

چاپ مگنت با قالب اختصاصی

 معجزه ای در دنیای تبلیغات! مگنت تبلیغاتی قابل استفاده روی یخچال و تمام سطوح فلزی. گزینه ای مناسب جهت تبلیغات ماندگار علی الخصوص صنایع غذائی، شرکتهای تولید لوازم خانگی، شیرینی و شکلات، شبکه های هوشمند اینترنتی، رستورانهای بزرگ و...

شرکت تبلیغاتی لوتوس شرق با داشتن کارگاه و ماشین آلات مجزا و حرفه ای در زمینه مگنت، تولید این محصول را به صورت تخصصی و مطابق با استاندارهای روز دنیا انجام می دهد .چاپ بر روی مگنت فرآیند پیچیده ای است که نیاز به کاردانی فراوان دارد.

این شرکت به واسطه تهیه مواد اولیه جهت تولید مگنت های تبلیغاتی به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه توانسته است با حفظ کیفیت قیمت تمام شده مگنت را به حداقل برساند.

مگنت تبلیغاتی 15
برای دیدن محصولات بیشتر با شماره تلفن های زیر 66578815-66578805 تماس حاصل نمایید.
 

چاپ تبلیغاتی روی لیوان کاغذی

چاپ روی لیوان تخصص ماست. چاپ عکس روی لیوان و همچنین تولید لیوان تبلیغاتی در ایران و البته در اکثر نقاط جهان به عنوان یک فاکتور تبلیغاتی بسیار عالی و کاربردی مطرح بوده و بیشترین میزان استفاده را داشته است. لوتوس شرق به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات چاپ روی لیوان نسبت به سرویس دهی و ارائه این محصول به مشتریان اقدام می نماید.

چاپ تبلیغاتی روی لیوانا

قابل بیان می باشد گروه تبلیغات لوتوس شرق در زمینه فروش و اجرای چاپ سازه های نمایشگاهی فعالیت داشته و محصولاتی چون استند ، رول آپ ، کانتر ، پاپ آپ و غیره را ارئه می دهد برای اطلاعات بیشتر در این زمینه شما میتوانید از طریق تماس تلفنی ، ایمیل و یا مراجعه حضوری کسب نمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و سفارش محصول میتوانید با شماره‌ 66578805 - 66578815 تماس حاصل فرمایید.