لوتوس شرق

شرکت تبلیغاتی . هدایای تبلیغاتی

لوتوس شرق

شرکت تبلیغاتی . هدایای تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی

جای عابربانک وجاکارتی کارت سوخت از جمله کیف های چرم ومحصولات چرمی مورد نیاز امروزه ماست چراکه هم کارت سوخت خودرو وهم کارت عابر بانکی از جمله لوازم مهم بشمار میروند وهم نگهداری از این کارت ها مهم است وهم گم نکردن این کارت ها دقدقه است کیف چرم جای کارتی هم محافظ خوبی برای کارت شما است وهم تا حدود زیادی از متفرق شدن وگم شدن انها جلوگیری میکند کیف جای عابر بانکی وکارت سوخت جهت هدایای تبلیغاتی نیز یکی از بهترین نوع تبلیغات بشمار میرود به خاطر اینکه چرم وکیف چرم به دلیل ماندگاری بالایی که دارد واینکه موردنیاز همه افراد جامعه است تبلیغات خوب وماندگاری برای شما به ارمغان می آورد.به همراه حک آرم ولوگوی محصول وتجارت شما برروی جاکارتی چرمی -زیبایی وماندگاری محصولات چرمی با هیچ تبلیغاتی قابل مقایسه نیست.


جاکارتی تبلیغاتی مدل P1130613

لوتوس شرق افتخار دارد اعلام نماید که تاکنون محصولات جاکارتی خود اعم از جاکارتی فلزی,جاکارتی استیل,جاکارتی چرمجاکارتی چرم ترمو رابا بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در کشور به کلیه ارگانها,دانشگاه ها,شرکت های خصوصی و دولتی در تیراژ های بالا و پایین ارائه نماید.این مجموعه تاکنون افتخار همکاری و تامین هدایای تبلیغاتی بسیاری از همایش ها و سمینارهای کشور را داشته است.

جاکارتی تبلیغاتی نوع دیگری از هدایای تبلیغاتی مفید لوتوس شرق می باشد که معمولا جهت نگهداری کارت ویزیت و کارتهای اعتباری مورد استفاده قرار می گیردوبه لحاظ قیمت و اثر گذاری تبلیغاتی در کلاس تبلیغاتی نسبتا بالا قرار می گیرد.

قیمت های ارائه شده ما نسبت به دیگر رقبای ما در زمینه هدایای تبلیغاتی بسیار مناسب برای شما مستریان گرامی در نظر گرفته شده است. در صورت در خواست شما خدمات چاپی کالاهای زیر توسط بخش چاپخانه صنعتی لوتوس شرق انجام می پذیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.