لوتوس شرق

شرکت تبلیغاتی . هدایای تبلیغاتی

لوتوس شرق

شرکت تبلیغاتی . هدایای تبلیغاتی

انواع بادبزن های تبلیغاتی

رای سفارش و اطلاع از موجودی محصولات با شماره

66578805-66578815 

 09122260190

تماس حاصل بفرمایید

سایت مالوتوس شرق

انواع بادبزن های تبلیغاتی

که ما به دوستان خود پیشنهاد کرده ایم بادبزن تبلیغاتی است که علاوه بر این که ابزاری برای خنک کردن مشتریان خود میباشد ،رضایت کامل آن ها را از خود به دنبال خواهید داشت، نام و نشان شما روی این بادبزن ها درست مثل تابلوی کوچکی خواهد بود که مشتریان شما آن را با کمال میل در دستان خود حمل خواهند کرد. بادبزن تبلیغاتی با قابلیت چاپ سیلک اسکرین روی پارچه میباشد.بادبزن تبلیغاتی محصول خنک کننده درروزهای گرم میباشد. تولیدو چاپ بادبزن تبلیغاتی،تنوع 2طرح پارچه ای، برچسبی ،اشانتیونی،کاربردی و بسیار مؤثر در نمایشگاه بوده، بادبزن پارچه ای باتنوع چاپ تکرنگ ودورنگ ویکطرفه است ، بادبزن برچسبی باتنوع چاپ چهاررنگ ودوطرفه میباشد ،با قیمت فوق العاده ارزان ومناسب به شما مشتریان گرامی ارائه میگردد.

انواع بادبزن های تبلیغاتی
انواع بادبزن های تبلیغاتی

بادبزن تبلیغاتی محصول خنک کننده درروزهای گرم میباشد. تولیدو چاپ بادبزن تبلیغاتی،تنوع 2طرح پارچه ای، برچسبی ،اشانتیونی،کاربردی و بسیار مؤثر در نمایشگاه بوده، بادبزن پارچه ای باتنوع چاپ تکرنگ ودورنگ ویکطرفه است ، بادبزن برچسبی باتنوع چاپ چهاررنگ ودوطرفه میباشد ،با قیمت فوق العاده ارزان ومناسب به شما مشتریان گرامی ارائه میگردد.

انواع بادبزن های تبلیغاتی
انواع بادبزن های تبلیغاتی

این محصول جدید تولید شده جهت استفاده در شرکت ها برای تبلیغ محصول و معرفی لوگو جهت برند سازی و همچنین هدیه مناسبی برای بازدید کنندگان در نمایشگاه ها میباشد,بادبزن تبلیغاتی لوگو کات با چاپ اختصاصی و در اشکال دلخواه قابل تولید میباشد

انواع بادبزن های تبلیغاتی
انواع بادبزن های تبلیغاتی

لوتوس شرق با توجه به اهمیت هدایای تبلیغاتی ،‌طیف وسیعی از این هدایا را عرضه می نماید که می توانید از متنوع ترین هدایای تبلیغاتی بازدید نموده و با مشاوره کارشناسان ما در این زمینه بهترین نوع هدیه را انتخاب نمائید.

شایان ذکر می باشد علاوه بر موارد فوق که در بالا آمده تیم شرکت لوتوس شرق دارنده دستگاه های چاپ فلت بد با جوهر مخصوص UV برای تمامی سطوح مسطح  و حکاکی لیزر با تکنولوژی فایبر و با دقت میکرومتری بر روی انواع متریال همچون آینه ، چوب ، طلا ، چرم ، پلاستیک ، فوم ، و تمامی فلزات را دارا می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.